maandag 14 mei 2018

Hondenzusje ophalen

Zaterdag was een superleuke dag. Ik (Sabrina) ben met mijn ouders naar Didam geweest.
Dat is best een eindje weg, dus misschien vraag je je af wat we daar te zoeken hadden. Dat wil ik jullie maar al te graag vertellen, want wij gingen daar mijn “hondenzusje” ophalen 😜 [haha].

Mama heeft na het verlies van ‘onze’ vorige hond Hurbee, weer contact opgenomen met de fokster waar onze allereerste Flatcoated Retriever [Beanie] vandaan kwam (die wij maar heel kort gehad hebben, omdat deze een waterhoofdje had en ingeslapen moest laten worden). Deze mensen wisten zich ons nog te herinneren en wilden dolgraag dat er een hondje uit hun nest naar papa en mama zou gaan.

Maar voordat we in Didam aankomen... Wat doe je natuurlijk in de auto als je zelf eens niet hoeft te rijden… Precies dan pak je een haakwerkje erbij!! #hakenkanaltijdenoveral
Dit keer een makkelijk weg te haken tuniek die ik voor mezelf al gemaakt heb, maar die ik nu ook voor Róbin (de dochter van Audrey) aan het maken ben. Met een muziekje op de achtergrond waar ik heerlijk bij mee zat te galmen (wat grote lol bij papa en mama bezorgde 😂 ) ging de rit vrij vlot.



Nu dus een nieuwe kleine pup voor papa en mama. De puppy krijgt een heerlijk Rotterdamse naam namelijk: TEBBIE  🐾  (“Tebbie nou toch weer lopen te doen?”)
Het blijkt een heerlijk ondernemend hondje te zijn en erg speels. Ook erg aanhankelijk en echt een kleine ondeugd. Hoewel het niet mijn hondje is, ben ik echt nu al dol op haar!!

Inmiddels hebben onze honden (Tebbie, Bounty en Noah) kennis met elkaar gemaakt en dat was niet direct grote vreugde, maar dat gaat vast wel goed komen als ze elkaar wat beter leren kennen en gewend raken aan elkaar.

Dit was het voor nu over m’n hondenzusje en ik zie jullie weer in de volgende blog!!


Liefs Sabrina


2 opmerkingen: