maandag 6 augustus 2018

Hoogste tijd voor een Blog!!

Het is een tijdje rustig geweest aan onze kant, maar dat houdt niet in dat we stil hebben gezeten.


Zo hebben we onze haakavondjes gehad met de mutsen zoals we dat noemen, Jacq (moeder van Sabrina) is nog steeds druk bezig met haar heerlijke fel gekleurde granny deken. Róbin heeft inmiddels een levensboom gemacrameed en haar zusje Britt zelf 2!! 👍🏼 Ze zijn erg leuk geworden.




Samen met de mutsen doen we mee aan de Grinda MAL. De ene keer gezellig samen en de andere keer ieder apart, ze worden in ieder geval allemaal erg mooi. De resultaten zullen we vanzelf laten zien.


Verder zijn Sabrina en ik druk geweest met de nieuwe cal testen die binnenkort van start gaat op de Facebook groep Crochet Studio en het blog van Pera & Pasha en tussendoor is er altijd wel wat te haken voor de winkel als voorbeeld.


Van de week heb ik (Audrey) de Hot Summer Stripes scarf afgerond en een eerste blog geschreven voor Pera & Pasha 😁. Leuk om te haken en zeker een aanrader met deze temperaturen. Want eerlijk, haken nu met een acryl of wolletje lukt me niet zo erg met deze warmte, maar een katoentje is zelfs met 32 graden goed te doen.

Vond het zelfs zo leuk om te doen dat ik de scarf ook nog in blauwtinten heb gemaakt.




En nu is mijn vakantie aangebroken, heerlijk even niets. Alles kan en mag zeggen we dan altijd. Dit jaar geen vakantie geboekt, maar heerlijk dagjes weg of naar vrienden toe. 
Gisteren al heerlijk weer een bezoekje naar onze vrienden in Mijdrecht waar weer heerlijk de bbq werd aangezet en net zoals de vorige keer weer heeeeel veel kletsen en lachen en natuurlijk heerlijk gegeten.

Na het eten werd ons gevraagd of we zin hadden in ijstaart toe, nou daar zeg je geen nee tegen (calorieën hadden we toch al genoeg op) dus daar kwam een heerlijke Milka ijstaart, maar wat bleek het was geen ijstaart… Het was wel een taart die ingevroren was, maar die eerst een ontdooitijd van 40 min nodig had. Nou je snapt wel dat het een hylarisch momentje was waarop ik al riep: ik heb weer stof voor in het blog. Maar bevroren was het Milka taartje ook heerlijk.


En nu zit ik heerlijk op de camping onder een prieeltje met een ventilator naast me een blog te schrijven, want wederom zijn de temperaturen tropisch, dus we houden ons kalmpjes.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten